Şart ve Koşullar

REZERVASYON KOŞULLARI:

1. Vergiler
% 20 oranında uygulanan KDV (Katma Değer Vergisi) fiyatlara dahildir. Araç teslim veya sözleşme tarihinde vergilerde meydana gelebilecek olan tüm değişikler ve / veya  resmi olarak ilan edilen ek vergiler, fiyatlara aynı oranda yansıtılır.)
2. Gerekli Belgeler
Kimlik veya Pasaport, Sürücü Belgesi ve Geçerli Kredi Kartı ve en az 1.300 üzeri Findeks puanı gereklidir.

Yabancı uyruklu misafirlerimiz ise uluslararası ehliyet ve pasaportlarını ibraz etmek durumundadır. Kredi kartı zorunluluğu yabancı uyruklu misafirlerimiz için de geçerlidir.

3. Minimum ve Maksimum Kiralama Yaşı
En az 21 yaşında olma gerekliliği olması ile birlikte araba kategorisine bağlıdır değişiklik gösterir.
Maksimum kiralama yaşı 70’dir.

4. Ödeme Seçenekleri
Online - hemen ödeme, kiralama bedelinin ve seçilen ek hizmet bedellerinin online olarak ödeneceğini belirtir. Eğer kiralamaya ek olarak diğer hizmetlerden de satın alınmak istenirse, bu hizmetlerin bedeli satış ofisinde aracı teslim alırken ödenebilmektedir. İnternetten ödeme esnasında kart sahibi ve rezervasyon sahibinin aynı kişi olması zorunluluk olmayıp kiralama esnasında kendisine ait bir kredi kartı ibraz edebiliyor ve depozito işleminin gerçekleşiyor olması gereklidir.

Goldcar, kiralama hizmetini kendisine bağlı sebeplerden dolayı gerçekleştiremediği takdirde müşteri tarafından önceden ödenen tutarın tamamı iade eder.

Kiralama sırasında adınıza düzenlenmiş ve geçerli kredi kartınıza araç gruplarına ve muafiyet bedellerine göre 3.000 TL – 50.000 TL arasında değişen   tutarlarda bloke konulacaktır. Bankacılık işlemlerine bağlı olarak, bloke edilen ücretin hesabınıza yansıması, kiralamanızın bitiminin ardından olası ilave bir ödeme yükümlülüğü olmaması halinde mümkün olacaktır. Bu süre bankacılık işlemlerine bağlı olarak 15 - 28 iş gününe kadar uzayabilmekte olup bu konudaki tüm sorumluluk bankanıza aittir. Ofislerde nakit bloke ve nakit ödeme kabul edilmemektedir. Yerinde ödeme seçenekli yapılan rezervasyonlar için de yukarıda belirtilen koşullar aynı şekilde geçerlidir.  Üst ve Lüks sınıf kiralamalarında kiracının kendi adına ait 2 adet kredi kartı bulundurması gerekmektedir, kira ve depozito bedeli ofiste tahsil edilir.
Aracı teslim alırken, yakıt deposu ve gerektiğinde araç muafiyeti için depozito sağlamak amacıyla, kiralama sözleşmesinin sürücüsünden kendi adına kredi kartı ibraz edilmesi istenecektir. Bu kart aynı zamanda araç kiralama, yakıt ve diğer ekstra masrafları ödemek için kullanılacaktır. Araç kiralama sözleşmesinin ana sürücüsü, aşağıdaki geçerli kartlardan birinin kart sahibi olmalıdır: MasterCard, VISA.

Gişede temassız teknoloji, sanal kartlar, ön ödemeli kartlar, Diners Club, Postepay, Hediye kartları veya nakit ödeme kabul edilmeyecektir.

Tek kartla (kiralama + yakıt + ekstralar) ödeme yapıp, Depozito/Fazlayı farklı bir kartla ödemek mümkündür (her iki kart da kiralama sözleşmesinde esas sürücü adına olmalıdır).

DÖVİZ KURU ( Yurtdışı Kredi Kartı Kullanımları )
Tüm otomatik geri ödemeler (kullanılmamış yakıt, depozito...vb.) her zaman Türk Lirası olarak yapılır (müşteri teslim alırken farklı bir para biriminde ücretlendirilse bile) ve müşteri ilgili kur farkından doğan masrafların sorumluluğunu üstlenir. ( banka komisyon ücretleri vb. Masraflar gibi ).

Provizyon Bedelleri;

Ekonomik Grup                                   : 3.000 TL
Orta Grup                                            : 5.000 TL
SUV Grubu                                          : 6.000 TL
Minibüs, Premium ve Luxury Grup      :30.000 TL (2 Kredi Kartı)

5. Rezervasyon
Rezervasyonlar en erken 2 saat sonrasındaki kiralamalar için yapılabilmektedir.
Tüm rezervasyonlar/değişiklikler/iptaller otomatik rezervasyon sistemi üzerinden yapılmalıdır. Ancak, son dakika rezervasyonlarını (alış tarihinden önceki 2 saat içinde) doğrudan müşteri hizmetlerimize ya da ofislerimize bildirerek gerçekleştiriniz.

Online rezervasyon koşulları, rezervasyon değişikliği, iptal veya no-show
Ön ödemeli rezervasyonlarda kiralama günü, saati, araç bilgileri güncellenemez, değişiklik yapılamaz. Rezervasyon değişikliği yapılmak istenmesi durumunda rezervasyonun iptali gerekmektedir. Aşağıda belirtilen iptal ve iade koşulları geçerlidir. İptalin ardından istenilen değişikliğe göre yeni rezervasyon yapılabilir.
Ön ödemeli rezervasyon sayesinde kazanılan indirim başka bir kampanya ile birleştirilemez.
Ön Ödemeli rezervasyon ile yapılan bir kiralamada, kiralama süresinin rezervasyon formunda belirtilen dönüş tarihini aşması durumunda, kira anlaşması uzatıldığında oluşacak ilave bedel kiralama başlangıcında müşterimizin ibraz ettiği kredi kartından, uzama günlerinin yapıldığı tarihte geçerli Goldcar liste fiyatlarından tahsil edilir.
Rezervasyon başlangıç tarih ve saatinden önce yapılan iptallerde ücretsiz iade yapılmaktadır.  İptal edilmeyen rezervasyonlar için 1 günlük kira bedeli tahsil edilerek geri kalan ücret iade edilir. (1 günlük rezervasyonlarda iade yapılmayacaktır).
Ön Ödemeli rezervasyonların iadesi Bankaların işlem yoğunluğuna bağlı olarak 15-28 iş günü arasında kartınıza yansıyacaktır.
Ön ödemeli ve yerinde ödemeli yapılan rezervasyonlarda rezerve edilen araç tüm ofislerde rezervasyon saatinden itibaren 2 saat garanti edilir. Bu süre içerisinde aracın alınmaması durumunda rezervasyon iptal edilir ve tek günlük ücret kesintisi yapılır (tek günlük kiralamalarda iade yapılmaz).
Aşağıdaki şartların sağlanamaması durumunda araç tahsis edilemeyecek olup, tüm tutarın iadesi gerçekleşmez, tek günlük ücret kesintisi yapılır(tek günlük kiralamalarda iade yapılmaz).
*Ödeme şekli sadece kredi kartı olup nakit ödeme ve debit kart uygulaması yoktur.
*Kiralama ve araç gruplarına göre değişen provizyon tutarının kişiye ait kredi kartından sağlanıyor olması gerekmektedir. Kredi kartının üzerinde kiralama yapacak kişiye ait isim ve soy isim bilgisi bulunmalıdır.
*Kira bedeline ek olarak kredi kartına konulacak depozito miktarı için yeterli limitin olması gerekmektedir.
* Üst segment araç kiralamak için farklı bankaya ait ayrı bir kredi kartı ibraz etme zorunluluğu bulunmaktadır.
Özellikle Havaalanı ofislerinde uçuş numarasının yazılmaması sebebiyle oluşacak gecikmeler neticesinde aksilik yaşanmaması adına rezervasyon sırasında uçuş numaranızı yazmayı ihmal etmeyiniz.
Mücbir  * (Genel grev, lokavt, sel baskını, deprem, terör hareketleri ve doğal afetler hukuken mücbir sebep olarak görülür. Hukukun temel kavramları arasında yer alan mücbir sebepler arasında; ölüm, iflas, hastalık ve tutukluluk gibi şahsi durumlar da yer alır.)sebepleri oluşturan durumlar halinde ön ödemeli ücret tümüyle iade edilir. Bunun yanında iptal ve No Show ücreti de yansıtılmaz.
Goldcar dışında üçüncü bir kaynak kullanılarak yapılan ön ödemeli rezervasyonlarda ilgili kuruluş veya kaynağın kural ve uygulamaları geçerlidir.
Kullanılmayan Günler;
Aracın iade edilmesi gereken günden erken teslim edilen ön ödemeli rezervasyonlarda kullanılmayan günlerin iadesi yapılır. Dönüş tarihiyle ilgili değişiklik talebi, kiralama başlamadan önce Goldcar merkez rezervasyon bölümümüzden ya da ilgili ofisten yapılmalıdır. Kiralama başlangıcında ya da sonrasında talep edilecek değişiklik talepleri geçersizdir.
Rezervasyon Değişiklikleri;
Yurtiçi kaynaklı rezervasyon değişiklik talepleri Goldcar Genel Müdürlük Rezervasyon Merkezine bildirilir. Bu taleplerinizi elektronik ortamda  rezervasyon@goldcarrental.com.tr e-posta adresine ileteceğiniz e posta ile   ya da 0850 377 70 00 numaralı telefonlarımız aracılığıyla ilgili departmanın onayı sonrası gerçekleştirebilirsiniz. Yurtdışı kaynaklı ön ödemeli yapılan rezervasyonlar için rezervasyon yapılan kanal üzerinden talebin bildirilmesi gerekir.

6. Kiralama Süresi
Kiralama süresi 24’er saatlik periyotlar üzerinden hesaplanır. Bir araç en fazla 28 gün kiralanabilir. Kiralamanız, kiralama kontratı üzerinde yazılı saatten itibaren başlar ve 24 saatlik sürenin dolmasıyla 1 kira günü olarak hesaplanır.
24 saati aşan ilk 59 dk’ya kadar olan gecikmeler için herhangi bir günlük kiralama ücreti alınmaz. 59 dk’yı aşan gecikmelerde (günlük hesaplanan hizmetler de navigasyon, ek sürücü, sigorta, çocuk koltuğu vb.- dâhil) günlük kira bedeli alınır.
Araçların kullanılabilecek km limitleri; günlük 400 km , 10 gün ve üzeri en çok 4.000 km ile sınırlıdır.
Üst sınıf ve Premium araçlarda günlük sınır 300 km, 10 gün ve üzeri en çok 3.000 km ile sınırlıdır.
Kiralama süresi içerisinde km aşımı olması halinde aşılan her km için, kiralanan araç grubuna bağlı olarak ek ücret alınır.

7.Kiralama Günü Uzatma İşlemi
Goldcar'a herhangi bir araç kiralama uzatım talebi ilgili yere/havaalanına e-posta ile gönderilmelidir: rezervasyon@goldcarrental.com.tr (lokasyon uzatmayı onaylamalı veya reddetmelidir). Uzatma talebinin reddedilmesi halinde araç sözleşmede yazılı iade süresinde iade edilmelidir. Uzatmaların gönderilmesi için gereken minimum süre, mevcut sözleşmenin bitiminden 24 saat öncesidir.
Ayrıca müşteri, kiralama sözleşmesinde gerekli düzenlemeleri yapmak için en yakın Goldcar lokasyonuna bizzat gitmelidir. Kiralama süreleri telefonla uzatılamaz. Herhangi bir nedenle kiralama süresinin uzatılamaması halinde müşteri, kiralık Aracı, kiralama sözleşmesinde kararlaştırılan yer, saat ve tarihte iade etmekle yükümlüdür.

 

Araç kiralama sözleşmesinin süresi en fazla 28 gündür. 28 gün sonra yeni bir sözleşme yapılması gerekir. Bir müşteri 28 günden daha uzun bir kiralama için bir araca ihtiyaç duyduğunda, yeni sözleşme yapılması için ofise gelmesi gerekir.
Aracın, sözleşmede belirtilen kiralama teslim süresine kadar iade edilmemesi durumunda müşteri, fazladan bir günlük kiralamadan sorumlu olacaktır. Goldcar araçlarını kiralama sözleşmesinde kararlaştırılan yer dışında herhangi bir yerde terk eden müşterilere, aracın teslim yerine alınması için üstlenilen masraflardan ve ilgili günlük kiralama ücretlerini müşteriye yansıtmasının yanında günlük 25.000 TL ceza ücreti işletecektir.

Müşteri, aracı kiralama sözleşmesinde belirtilen teslim tarihinden önce teslim ederse, müşteriye kullanılmayan günler için geri ödeme yapılır.

8.Son Dakika İptalleri
Aracın teslim alış saatinden öncesine kadar iptal ücretsizdir. İptal edilmeyen rezervasyonlarda bir günlük iptal ücreti uygulanır.

9.Bilgilendirme Yapılmadan Aracı Teslim Almamak ( No Show )
Aşağıdaki nedenlerden dolayı "No Show" oluşur ve araç teslimi garanti edilmez:
●         Müşteri, teslim alma saatinden önce iptal hakkında Goldcar’ı bilgilendirmezse,.
●         Müşteri, rezervasyonun ayarlanan tarih ve saati olan zamandan itibaren 1 saat geçtikten sonra aracı teslim almazsa,
●         Müşteri, aracı teslim almak için gereken belgeleri sağlayamazsa
●         Müşteri, sürücü adına, üzerinde yeterli bakiye bulunan bir kredi kartı sağlayamazsa,
●         Müşteri, kiralama koşullarında belirtilen gereklilikleri yerine getiremezse.

 

Yukarıdakilerden herhangi birinin olması durumunda:

Goldcar, müşteriye arabayı teslim etmeme hakkını saklı tutar.
Bu gibi durumlarda rezervasyon önceden iptal edilmediği takdirde tek günlük kiralama Net fiyatı / Perakende fiyatı fatura edilir.
Rezervasyonlar, aracın teslim alma saatinden 1 saat geç kalınması durumunda no show olarak işaretlenir.

 

10.Tek Yön Ucretlendirilmesi
Lokasyonlar arası alış noktasından farklı bir lokasyona bırakma seçeneği ekstra ücret karşılığı araç alım lokasyonunda ödemesi gerçekleştirilerek yapılabilir.
Rezervasyon sırasında alış ve bırakış istasyonları farklı şehirlerde ise, iki istasyon arasındaki mesafeye göre Goldcar’ın belirlediği tek yön ücreti tahsil edilir.

11.Yurtdışı Seyahat (Türkiye Dışı)
Kiralanan araç ile Türkiye dışına seyahate İZİN VERİLMEZ.

 

KİRALAMA KOŞULLARI

1. KM sınırlaması
Araç tesliminde belirtilen Kilometre (“KM”) sınırına uyulması gerekir. KM sınırını aşıldığında,yapılan her ilave KM başına ek ücret alınır. (Kiralanan aracın kategori / grubuna göre tutarlar değişiklik gösterebilir. )
- Ekonomik Gruplar : ₺1,30/KM
- Orta Grup: ₺1,50/KM
- SUV: ₺1,70/KM
- Üst/Lüks Grup: ₺2,00/KM

 

2. Güvence Paketleri
Güvenceler hakkında açıklamalar aşağıda yer almaktadır. Açıklamalar genel ve bilgi amaçlıdır. Goldcar bu bilgileri zaman içerisinde değiştirme hakkını saklı tutar. Rezervasyonunuza dâhil olan güvenceler fiyat teklifinde ve/veya rezervasyon onayında yer almaktadır.
Fiyatlarınıza dâhil olmayan ek güvence paketlerini kiralama başlangıcında sözleşmenize ekleyebilir, geçerli limitlerle ilgili detaylı bilgiyi de satış ofislerimizden alabilirsiniz.

2.1. CDW - Collision & Damage Waiver & Vehicle Theft Coverage Muafiyeti (Muafiyetli hasar Koruma paketi)

Araç Teslim Fişi üzerinde belirtildiği gibi, CDW / THW (Muafiyetli Hasar Koruma paketi- Hırsızlık koruma paketi) satın aldıysanız, araçta oluşan hasar veya çalınma teminatımız altındadır. Bu güvencenin muafiyetli olması, sizin muafiyet bedeli kadar ödeme yapmak zorunda olduğunuzu göstermektedir. Araç Teslim Fişi üzerinde veya broşür ya da belgelerimizde yazılı olan güncel muafiyet bedelini ödemekle yükümlü olursunuz. Hasar muafiyet bedelleri ve güvenceler konusunda ofislerimizden ve rezervasyon merkezimizden bilgi alabilirsiniz.
Güvence kapsamında olmayanlar: Lastikler, Tekerlekler, Dikiz ve yan aynalar, Camlar, Jant Kapakları, Taksi (ulaşım), Çekme masrafları, Kilitler, Akü, Motor, Alt takım ve aracın içi, Debriyaj, Yedek Anahtarlar, Anahtarın kopyası ve anahtarın en yakın Goldcar lokasyonuna teslimi, Yağ karterinde, Katalitik konvertörde, Radyatörde hasar, ikame araç gerekiyorsa yeni depozito ve Onarım Süresi. Gerekli kaza tutanakları tutulduğunda aracın Muafiyeti kadar sorumlu tutulur.

2.2. LCF Koruma Paketi  

LCF koruma paketini almanız durumunda, trafik kazası olmaksızın meydana gelen lastik patlama ve yarılmaları, aracın camları, ön farları, sinyal lambaları ve dış aynalarının kırılması bedelleri karşılanır.

2.3. TPL - Third Party Liability- Üçüncü Şahıs Sorumluluğu

Trafik Sigortası Genel Şartları kapsamında gerçekleşen bir kaza sonucunda, bir kişiyi yaralamanız, öldürmeniz veya malına maddi zarar vermeniz durumunda, resmi olarak belirtilmiş olan zorunlu trafik sigortası limitleri geçerlidir (mülkiyete gelebilecek zararlarda Trafik sigortası kapsamındaki limitler geçerlidir).

 

3. Kiralayan ve Ek Sürücünün Sorumlulukları
a)  Araç, aksesuarları ve anahtarı (varsa diğer anahtarları) ile birlikte sizin sorumluluğunuzdadır. Aracı kullanmadığınız her durumda kilitli tutunuz ve size verilmiş veya araca monte edilmiş bir güvenlik cihazı mevcutsa onu kullanınız. Hasara neden olabilecek kötü hava koşullarına karşı aracı korumalısınız. Doğru ve uygun yakıt kullandığınızdan emin olunuz. Yağ ve motor sıcaklık seviyelerini kontrol ediniz ve lastik havalarını olması gereken düzeyde tutunuz.
b) Güvenli, yol koşullarına ve hız sınırlarına uyarak aracı kullanmak sizin sorumluluğunuzdadır.

c) Kiralama sözleşmesi devam ettiği sürece, otomobili 13.10.1983 tarihli 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununa ve 26901 sayılı Trafik Kurallarına uyarak kullanmalısınız. Daha sonra ortaya çıkacak herhangi bir suç, park cezası, trafik cezalarının sorumluluğu size aittir. Buna ek olarak, sizden talep edilmesi durumunda, şahsınızla ve yanınızda ek sürücü ile ilgili istenen tüm bilgileri vermekle yükümlüsünüz. Bu bilgileri eksiksiz ve tam olarak vermemeniz durumunda tüm sorumluluk tarafınıza aittir. Bu paragrafta izah edilen zorunluluklardan dolayı, araç bize iade edilene kadar kiralama sözleşmesi yürürlükte kalacaktır.
Tüm filomuzdaki araçlarımızda HGS bulunmaktadır. Kiralama sürenizin sonlandığında, HGS  kullanım bilginiz ofislerimize ulaşır ve geçiş ücreti kredi kartınızdan tahsil edilir. Geçiş ücreti ile ilgili tahsilat süreci Karayolları Genel Müdürlüğü'ne bağlı olduğu için olağan sürelerden daha geç tahsilat yapılabilmesi mümkündür.
HGS olan araçlarımız ile OGS gişelerinden geçiş yapmanız durumunda; kaçak geçiş yapmış olursunuz. Kaçak geçiş ücreti (diğer trafik ihlallerinde olduğu gibi) ilgili devlet kurumlarına Goldcar tarafından ödenir ve kaçak geçiş ücreti (diğer trafik ihlallerinde olduğu gibi), kiralama sürecinde ibraz edilen kredi kartından tahsil edilir.

d)  Aracın köprü ve çukurlar gibi düşük seviyeli yerlere vurması, dağlık vb. arazi, bataklık ve kumsalda kullanılması sonucu olacak tüm zararlar ile bu yerlerde kullanılması nedeniyle aracın motor veya diğer bölümlerine su girmesi sonucu oluşan hasarların sorumluluğu size aittir. Araçta hiçbir değişiklik yapmamanız gerekmektedir. Tavana port bagaj takılması ya da bisiklet taşıma askıları için ofislerimize başvurunuz, onayımız dışındaki uygulamalarda sorumluluk size aittir.

e)  Aracı ve hiçbir parçasını satamaz, kiralayamaz ya da elden çıkartamazsınız. Herhangi bir kişiye araç üstünde yasal haklar tanıyamazsınız ve kendi haklarınızı devredemezsiniz. Güvenlik nedeniyle, hiçbir koşulda fren, debriyaj, şanzıman yağları veya motor soğutucuları sıvı düzeylerini tamamlamayınız. Gösterge tablosunda herhangi bir uyarı ışığı yanması veya düşük yağ düzeyleri görülmesi halinde derhal bizimle temasa geçiniz.

f) Herhangi bir yazılı izin olmaksızın herhangi bir kişinin araç üstünde çalışmasına izin vermemeniz gerekmektedir. Eğer size onay verirsek, yapılan işle ilgili harcamaları belgelemeniz durumunda tarafınıza ödeme yapılacaktır.

g) Araçla ilgili herhangi bir aksaklık tespit ettiğinizde hemen bizi uyarmanız gerekmektedir.

h) Aracı sizinle önceden anlaştığımız yere, normal çalışma saatlerimiz içinde getirmeniz gerekmektedir. Aracın durumu kontrol edilerek, çalışanlarımız ya da yetkilendirdiğimiz kişiler tarafından görülerek teslim alınmalıdır. Eğer aracın durumunu siz kontrol edemeyecek durumdaysanız veya aracı çalışma saatleri dışında iade etme konusunda sizinle anlaştıysak, yetkilendirdiğimiz kişi ya da bizim çalışanımız tarafından takip eden iş günü mesai başlangıcından itibaren 4 saat içerisinde durumu tespit edilinceye kadar geçen sürede ortaya çıkacak zararlardan siz sorumlu olursunuz.

i) Araçta onayımız dışında yapılan değişikliklerden dolayı, kiralama öncesi durumuna döndürmek için yapacağımız harcamalar (örneğin ekstra onarım zamanı ya da gereken malzeme ve aletler için ) veya aracın içinin zarar görmesi durumunda, araca bağlanacak veya araç içinde olmasından dolayı, herhangi bir elektrik veya elektronik aparatın kullanımı sonucu oluşacak zarar ziyandan kiracı sorumludur. Kullanacağınız cihazları kullanım kılavuzlarına uygun olarak kullanınız ve ofis personelinden konu hakkında bilgi alınız.

j) Kiralama bitiminde, araç içinde herhangi bir şahsi eşyanızın olup olmadığını kontrol ediniz. Araç içinde unutulan özel eşyalar için sorumluluk kiracıya aittir.

 

4.Müsaitlik
Özel grup araçlar, müsaitliğe bağlı olarak onaylanabilir veya reddedilebilir.(On Request )
Diğer araç grupları için kullandığınız süre ile aynı sürede otomatik sistemimizin yanıtını alacaksınız.   ( Freesale )

5.Yakıt Politikası
Goldcar, yakıt tipi garantisi sunmaz.
Goldcar, araçları dolu depo ile teslim eder ve dolu depo ile teslim alır. Müşterinin aracı dolu depo ile teslim etmemesi durumunda, eksik yakıt bedeli ile birlikte 200 TL servis ücreti müşteriye yansıtılır.

6.Ruhsatın Kaybolması 
Müşteriler aracı teslim alırken ruhsatın araçta bulunduğundan emin olmakla yükümlüdür. Araç iade edilirken ya da kiralama süresinde araç ruhsatının kaybolması durumunda 1.500 TL ruhsat bedeli müşteriden talep edilir. ( trafik tescil ve muamele işlemlerine ve maliyetine göre fiyat değişkenlik gösterebilir.)

7.Anahtar Kaybolması
Aracın anahtarının kaybedilmesi durumunda araç grubuna göre ortalama 10.000 TL ücret kiracıdan alınır. Müşterinin yedek anahtarı ofisten alması kendi sorumluluğunda ve Goldcar’ın insiyatifindedir.

8.Plaka Kaybetme
Araç plakalarının herhangi bir tanesinin kaybolması durumunda plaka başına 750 TL yeni  araç plakası ücreti tahsil edilecektir. Çift Plaka kaybolması durumunda ise trafik tescil ücretlendirilmesine göre fiyatlandırma yapılacak olup, kiracı tarafından resmi makamlardan plakanın kaybolduğuna ve/veya çalındığına dair rapor iletilmesi gerekmektedir.

9.Cezalar
Kiralama esnasında ya da sonrasında aracı kiralayan kişi adına Goldcar ofisine gelecek olan herhangi bir cezada cezanın tahsili ile birlikte 150 TL servis ücreti müşteriden tahsil edilecektir.

10.İkame Araç
Kaza veya Araç arızası durumlarında ikame aracın tahsilatı için yeni depozito istenecektir. Kazanın durumuna göre Goldcar ikame araç vermeme hakkına sahiptir.  (Alkollü araç ile oluşan kaza, kullanıcı hatası ile oluşan hasarlar , trafik kurallarını ihlal ederek oluşan kazalar vb. )

11.Terkedilmiş Araç
Goldcar araçlarını kiralama sözleşmesinde kararlaştırılan yer dışında herhangi bir yerde terk eden müşterilere, aracın teslim yerine alınması için üstlenilen masraflar ve ilgili günlük kiralama ücretinin müşteriye yansıtmasının yanında günlük 25.000 TL ceza ücreti işletecektir.
Ayrıca terk edilen araçta oluşmuş olan hasarlar ve eksiklerin bedeli kiracı tarafından ödenecektir.

 

12.Kaza Dosyalama İşlemleri  Ucreti
Müşteri  bir kazaya karıştığında Super Relax  güvencesi yok ise 1.000 TL dosya işlem ücreti ve ekspertiz bedeli müşteriden tahsil edilir.

13.Teslim Edilmeyen Kaza Tutanakları
Müşteri, bir trafik kazasına karışırsa ve Kaza Tutanağı sağlanmazsa, hasar tutarının tamamı müşteriye yansıtılır (güvence paketi almayıp kiralama fiyatlarına dahil olan  CDW güvencesindeki müşterilerde kaza raporu ve gerekli belgeleri tamamlamak ile sorumludur).
Relax, Super Relax veya Mega Relax   ek güvence paketi alan müşterilerimiz de kaza raporları ve gerekli belgeleri Goldcar Ofise 24 saat içinde teslim edemedikleri durumlarda hasarın tamamını karşılamakla yükümlüdür. Kaza tutanakları resimler ve gerekli tüm diğer evrakları teslim edemeyen müşteriler hasarın tamamından mesul olacaklardır.

14.Özel Temizlik Ucreti
Aracın normalinden kirli dönmesi durumlarında ( koltuk lekeleri , araç içi sigara içimi  , aşırı çöp birikmesi vb) 1.500 TL özel temizlik ücreti müşteriye yansıtılacaktır. Ayrıca özel temizlik ile çıkmayan kir, leke, sıvı dökülmesi ve sıvı dökülmesi sonucu oluşan ağır koku, döşemede ve aracın iç aksamında meydana gelen yırtık, sökük, hasar ve kırıkların bedelini ayrıca kiracı ödeyecektir.

15.İhmaller
Aşağıdaki durumlar, izin verilmeyen araç kullanımına örnek olarak belirtilmiştir ve ancak izinsiz kullanımlar sayılanlarla sınırlı değildir:
Bu hallerde oluşacak olan hasar, zarar ve ziyan güvence paketleri kapsamı dışında olup, aşağıdaki hallerde oluşacak olan tüm hasar, zarar ve ziyan kiracı tarafından ödenecektir.

●         Başka bir aracı itmek veya çekmek.
●         Plajlar, yarış pistleri, orman yolları, arka yollar vb. gibi toplu taşımaya uygun olmayan alanlarda araç kullanmak.
●         Aracın alt kısmına zarar verebilecek toprak yollarda ve kötü asfaltlanmış yollarda sürüş.
●         Aracı kısıtlı alanlarda ve özellikle hava alanı yollarında ve havacılık ve/veya askeri kullanım için diğer yollarda kullanmak.
●         Aracın göstergeleri, bir uyarı gösterdiğinde ihmalkar davranış. ( Motor ışığı ya da yağ lambası yanma durumlarında aracı sürmeye devam etme vb. )
●         Malların veya hayvanların ve özellikle araç ve içindekiler için tehlikeli, yanıcı ve/veya zehirli maddelerin taşınması.
●         Müşterilerin, karşılığında doğrudan veya dolaylı ödeme aldığı kişileri veya malları taşıması.
●         Kiralanan aracın başka bir şahısa ödünç ve ya kiraya verilmesi
●         Aracın yasa dışı faaliyetler için kullanılması.
●         İlgili araç için izin verilmeyen sayıda yolcu ve bagaj taşınması.
●         Kilometre sayacının manipülasyonu. Müşteriler kilometre sayacındaki herhangi bir arızayı tespit etmesi durumunda derhal Goldcar'a bildirmelidir.
●         Araca uygun bir bagaj rafı kullanılsa bile, aracın tavanında bagaj veya başka herhangi bir eşyanın taşınması.
●         Değerli eşyaların aracın içinde görünür bir şekilde bırakılmasından kaynaklanan araç hasarı.
●         Makul ve dikkatli kullanımdan beklenebilecek olanın ötesinde aracın içini kirletmek.
●         Aracı yorgunken, kendini iyi hissetmiyorken ve alkol, ilaç veya uyuşturucu etkisi altındayken kullanmak.
●         Dikkatsiz sürüş ve trafik akışını tehlikeye atacak şekilde aracı kullanmak
●         Aracın her ne suretle olursa olsun direksiyon dersi vermek ve/veya özel sürüş teknikleri öğretmek amacıyla kullanılması,
●         Trafik kurallarına aykırı araç kullanılması
●         Aracın, müşteri ve/veya ek sürücü olarak sözleşmede yetkilendirilmemiş bir kişi tarafından kullanılması.
●         Manevra esnasında oluşan hasarlar,
●         Kiralama süresi sona erdikten sonra aracın kullanılmaya devam edilmesi.
16.Ücretler
Ödenecek ücretler aşağıda belirtildiği gibidir;
a) Araç teslim fişinde belirtilen kiralama ve diğer ücretler.
b)  “Sizin Sorumluluklarınız” bölümünde belirtilen kurallara uymamaktan dolayı oluşan ücret, zarar, hasar, harcama, maliyet veya yükümlüklerin toplamı.
c) Yakıt doldurma servis ücreti; araçlarımız, dolu depo teslim edilir ve aynı şekilde iade etmeniz talep edilir. Kiralama başında yakıtı size verdiğimiz seviyede geri getirmemeniz durumunda, yakıt ücreti, Araç Teslim Fişi üzerinde belirtilen tutardan ya da kiralama yaptığınız yerde banko üstünde basılı olarak bulunan broşürlerde belirtilen tutardan veya mevcut pompa satış fiyatlarına 200 TL  servis ücreti ilave edilerek tahsil edilecektir.
d) Tüm geçiş ücretleri (köprü, otoyol, vapur, vb.) , trafik cezaları ve park ya da diğer trafik suçlarından dolayı oluşan mahkeme masrafları (aracın bağlanmasından dolayı ortaya çıkabilecek masrafları da kapsar) ve aracın müsadere edilmesi durumunda doğacak zararlar.
i. Bir kurum tarafından talep edilen herhangi bir ceza ya da ücret.
ii. Adınıza ödenen trafik cezaları veya ortaya çıkabilecek maliyetler, yasal indirimli tutara, 150 TL  hizmet bedeliyle tahsil edilir.
iii. Kiralama süreniz içerisinde HGS kullanımınız, kiralama bitiminin ardından 20 TL hizmet bedeliyle tahsil edilir.
iv. Hasar nedeniyle aracın servis sürecinin yönetilmesi vb. işlemler için  1.000TL Hasar hizmet bedeli tahsil edilir (Seçilen Güvence paketine göre değişir).
vi. Kış dönemi süresince araçlarda talep edilen kış lastikler için günlük 200 TL’ den başlayan fiyatlarla ek ücret talep edilir.
e) Kiralama çıkışında Araç Durum Raporunda belirtilmeyen ve kusurlu olup olmamanıza bakmaksızın oluşan hasar onarım bedelleri, aracın çalınması durumunda aracı yenileme bedeli, kiralama başlangıcında belirtilen güvenceler doğrultusunda oluşacak ücretler.
f) Kullanıcı hatasından dolayı oluşacak hasarların tamir süresi kadar veya aracın çalınması durumunda aracın bedelinin ödenmesi için beklediğimiz süreye (45 gün) karşılık gelen kullanım kaybı ücreti.
g) Aracın Emniyet güçleri tarafından herhangi bir sebep için alıkonulmasından dolayı ortaya çıkabilecek zararlar ve aracı kiraya veremediğimiz günlerin ücretleri.
h) Aracı teslim etmek ve teslim almak için ortaya çıkabilecek ücretler.
i) Borcunuzu zamanında ödememekten dolayı Merkez Bankası aylık kredi faiz oranlarına göre gecikme cezası uygulanır.
j) Yukarıda belirtilen ücretlere uygulanan KDV ve diğer vergiler ( KDV oran değişikliği veya resmi olarak ilan edilen ek vergiler)

17.Hasar Güvence Paketleri  Kapsamı Dışında Kalan Durumlar

●         Otomobili kullanan kişinin yasal sınırı aşan alkollü veya uyuşturucu etkisi altında karıştığı her kaza
●         Sürücünün trafik kurallarına uymayarak kırmızı ışık, ters yönde sürüş, ve diğer trafik kurallarına uymadan sebep olduğu tüm kazalar,
●         Otomobilin sürücüsü sebebiyle emniyet güçleri tarafından bağlanması
●         Otomobilin altının (Marşpiyel, karter) kaza olmaksızın vurulması
●         Otomobilin koltuk döşemesinin yanması, sıvı dökülmesi, aşırı kirli teslim edilmesi
●         Otomobilin dağlık arazi, kumluk, bataklık, kumsal vb. trafiğe uygun olmayan yollarda otomobillerin tahammül güçlerine ve özelliklerine aykırı amaç, yer ve yollarda kullanılması, ralli, hız denemesi, motorlu sporlarda ve trafiğe kapalı alanlarda sürülmesinden dolayı oluşan hasarlar.
●         Trafik ihlalleri veya kanun ve geçiş ücretleri ile ilgili trafik cezaları, yaptırımlar ve adli masraflar
●         Yetkili servisler tarafından belirlenen ve rapor edilen özensiz, dikkatsiz veya aşırı zorlama sonucu oluşmuş hasar-arıza zararlar
●         Sözleşmede kayıtlı olmayan sürücünün karıştığı kazalar ya da hasarlar
●         Doğal afetler sonucu oluşacak hasarlar.
●         Otomobilde kafessiz hayvan taşınması sonucu oluşan zararlar.
●         Kullanım hatası ve/veya dikkatsizlik, tedbirsizlik vb. nedenlerle (sayılanlarla sınırlı olmaksızın, hatalı vites değiştirilmesi nedeni ile şanzıman arızası, uyarı ışığı yandığı halde aracın kullanılmaya devam edilmesi nedeniyle oluşacak hasarlar, yakıttan kaynaklı arıza ve hasarlar vb.) oluşan her türlü mekanik ve elektrik dâhil olmak üzere tüm zararlar
●         Yanlış ve/veya eksik benzin kullanımından kaynaklanan tüm masraflar ve hasarlar
●         Vandalizm, terör ya da toplumsal olaylar nedeniyle oluşan hasarlar
●         Kiralama sırasında doğru olmayan ya da eksik verilen bilgi sonucu oluşan gider, masraf ve hasarlar
●         Şahsi eşyaların otomobilden çalınması, aracın anahtarının çalınması, suya düşmesi, ruhsat, plaka ve/veya avadanlık, jant kapağı ve stepne kayıpları, kiralanan ek ürünlerin kayıp ve zararlarından Goldcar sorumlu tutulamaz.

KARŞILIKLI VE/VEYA TEK TARAFLI TRAFİK KAZALARINDA SÜRÜCÜ MUTLAKA KAZA RAPORU VE ALKOL RAPORU TEMİN ETMEK ZORUNDADIR.

MADDİ HASARLA SONUÇLANAN KAZALARDA TRAFİK KAZA TESPİT TUTANAĞI TUTUNUZ. ANCAK AŞAĞIDAKİ DURUMLARDA 155 VEYA KAZA MAHALLİ JANDARMA BÖLGESİNDEYSE 156 NUMARALI TELEFONDAN ZABITAYA HABER VERİNİZ VE GÖREVLİLER TARAFINDAN DÜZENLENECEK TUTANAĞIN ASLINI TEMİN EDİNİZ.

•          Tek taraflı trafik kazası ise,
•          Kazaya karışan taraflardan herhangi birinin sürücü belgesinin bulunmaması veya belgesinin kullandığı araç cinsi için yeterli olmaması,
•          Araçlardan herhangi birinin trafik sigortası olmaması,
•          Süücülerden herhangi birinde alkol, uyuşturucu veya uyarıcı madde alındığı şüphesinin bulunması,
•          Kazaya karışan araçlardan herhangi birinin kamu kurum veya kuruluşuna ait olması,
•          Kazada kamu malına veya üçüncü kişiye ait eşyaya zarar verilmiş olması,
•          Kazanın ölüm ve/veya yaralanmayla sonuçlanmış olması.

Herhangi bir hasar kaydında kaza tutanağı olmaması, ikinci veya daha fazla kişi evrakları (sürücü belgesi, aracın evrakları, ikinci veya başka kişilere ait araçların trafik sigortası sureti) ve aracı hareket ettirmeden önce her iki plakanın da görülebileceği kaza fotoğrafının temini kiracının sorumluluğunda olup, bu belgelerin teslim edilmemesi durumunda kiracı oluşan hasarlardan tümüyle sorumludur.Yukarıdaki tüm hallerde destek alabilmek için lütfen +90 850 377 7000 nolu Tam Destek Hattını arayınız.

         Önemli Notlar
•          Herhangi bir kaza durumunda, aracın yeri değiştirilmeden kazanın şekline uygun kaza tespit tutanağı tutulması ya da en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak derhal ve 24 saatten geç olmamak koşuluyla kaza, ve alkol tespit raporları alınması ve 7/24 hizmet veren +90 850 377 7000 numaralı Tam Destek Hattına bilgi verilmesi zorunludur.
•          Aracın çalınması durumunda da derhal ve 24 saatten geç olmamak koşuluyla en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak +90 850 377 7000  numaralı Tam Destek Hattına 7/24 bilgi verilmesi zorunludur. Aksi halde satın alınan tüm güvenceler geçersiz sayılarak meydana gelen her türlü zarar, üçüncü şahıslara verilen maddi ve manevi kayıpları da içermek üzere kiracıdan tahsil edilir.
•          Aracın arızalanması veya herhangi bir nedenle desteğe ihtiyaç duyulması durumunda, 7/24 hizmet veren +90 850 377 7000 telefondan yardım temin edilmelidir.
•          Lütfen kiralama başlangıcında ve iadesi sırasında Araç teslim etme ve teslim alma formunun doldurulup karşılıklı olarak imzalandığından emin olunuz.
•          Kiralama süresini uzatmak, dönüş saatini ve gününü bildirmek için lütfen kiralamayı yaptığınız ofisi veya +90 850 377 7000  Rezervasyon merkezimizi arayınız.

18.Acil Yol Yardımı / S.O.S Department
S.O.S / Yol Yardım ihtiyaç durumları hemen Tel+90 850 377 7000 
bildirilmelidir

Kaza / Arıza / Hırsızlık / Trafik Suçu
Kiralık araç kesinlikle Polis raporu tamamlanıp Goldcar'a haber verilmeden kaza yerinden kaldırılmamalıdır. Kiralık aracınızın karıştığı herhangi bir kaza durumunda hemen en yakın kolluk kuvvetlerine başvurmalı ve kaza tutanağı almalısınız. Rapor, alkol veya uyuşturucu etkisi altında araç kullanıp kullanmadığınızı açıkça belirtmelidir Kazayı polise bildirmez ve gerekliliklere uymazsanız ülke yasalarına göre güvence paketiniz geçersiz olacaktır. Herhangi bir kaza veya hasarı araç kiralama şirketine de bildirmeniz zorunludur.

Kiralık araçta meydana gelebilecek diğer hasarlarda da yukarıdaki prosedür izlenmelidir. Araç park halindeyken hasar görürse, araç hareket ettirilmeden önce kolluk kuvvetlerine bildirip rapor alınması gerekmektedir. Hırsızlık durumunda derhal Goldcar’a haber vermeniz, polis tutanağı temin etmeniz ve ardından bu belgenin bir kopyasını araç kiralama şirketine vermeniz zorunludur. Araç belgeleri ve anahtarları araç kiralama şirketine teslim edilmelidir.
Genel olarak, müşteri tüm hasarları DERHAL araç kiralama şirketine bildirmelidir.

Kaza durumunda; kazaya karışan aracınızın ve karşı tarafın/ tarafların plakaları gözükecek şekilde kaza resimleri, kazaya karışan karşı kişi/kişilerin ehliyet, ruhsat, trafik poliçe bilgileri ve görselleri, kaza raporunun eksiksiz bir şekilde doldurulup orjinal kopyası ile birlikte Kiralamış olduğunuz ya da en yakın Goldcar ofise evrakları iletmeniz gerekmektedir. Eksik evrak durumunda tüm güvence paketleriniz devre dışı kalacak ve tüm hasar maliyeti tarafınıza yansıtılacaktır. Karşı taraf ile anlaşamadığınız durumlarda ya da alkol ve ya uyuşturucu altında olduğu düşündüğünüz ihtimallerde direk 112 polis merkezine ya da bulunduğunuz bölgeye göre jandarma kolluk kuvvetlerine haber verip durumu bildiriniz ve kiralama yapmış olduğunuz ofisi arayınız.

 

19.Müşteri Sorumluluğu
Araç hasarları ve/veya çalınma (komple araç veya araç aksesuarlarının) durumunda aşağıda yer alan muafiyet tutarlarına kadar  müşteri sorumlu olacaktır..   Aracın ruhsatı ve anahtarlarının yanınızda olması, araç çalınma durumlarında aracın anahtarı ve ruhsatının Goldcar’a teslim edilmesi gereklidir.

Araç Teslim Fişi üzerinde belirtildiği gibi, CDW / THW (Muafiyetli Hasar Koruma paketi- Hırsızlık koruma paketi) satın aldıysanız, araçta oluşan hasar veya çalınma teminatımız altındadır. Bu güvencenin muafiyetli olması, sizin mutlaka kısmi ödeme yapmak zorunda olduğunuzu göstermektedir. Araç Teslim Fişi üzerinde veya broşür ya da belgelerimizde yazılı olan güncel muafiyet bedelini ödemekle yükümlü olursunuz. Hasar muafiyet bedelleri ve güvenceler konusunda ofislerimizden ve rezervasyon merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Muafiyet bedelleri:
Ekonomik sınıf araçlar için 15.000 TL,
Orta Sınıf araçlar için 20.000
SUV Grubu araçlar için 25.000 - 30.000TL,
Minibüs ve Üst Sınıf araçlar için 50.000 TL,

 

20.Depozito/Provizyon
Depozito araç kiralayan misafirlerimizin araçları ile dönüş yaptıktan sonra yakıt dolumu, HGS geçişleri ve gerektiğinde de trafik cezaları gibi konularda rücu işlemleri için kullanılmaktadır. Bahsedilen ödemelerin oluşmaması durumunda alınan bu depozitolar bankaların kendi uygulamalarına bağlı olarak maksimum 28 içerisinde kaldırılmaktadır.

 

EK GÜVENCE PAKETLERİ 

1. Relax Güvence – SRELA
Bu paketi satın alarak aracın muafiyet bedelini %50 düşürürken aynı zamanda depozito miktarı da minimum 4000 TRY olacaktır.

2. Super  Relax Güvencesi  - SSREL
Bu paketi satın alarak aracın muafiyet bedelini %50 düşürürken aynı zamanda depozito miktarı da minimum 3000 TRY olacaktır.
Araçtaki hasar durumlarında, kaza raporu düzenlenmeye gerek kalmadan 5000 TRY (yetkili servis ücretlendirmesine göre) beyan hakkı tanımlanır.

3. Mega  Relax Güvencesi
Yalnızca Super Relax Cover ile birlikte satın alınabilir. Kaza raporu talep edilmeden 10000 TRY (yetkili servis ücretlendirmesine göre) beyan hakkı tanımlanır.
Günlük standart kilometre limiti dışında +100 KM (max. 5000 KM) tanımlanır. Yol yardım, çekici ve ikame araç servisleri sağlanır.

 

 

 

Müşteri Hizmetleri

1.Öneri ve Şikayetleriniz
Öneri ve şikayetlerinizi internet sitemiz olan www.goldcarrental.com.tr adresinden tarafımıza iletebilirsiniz.
Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") kapsamında kişisel verileriniz, rezervasyon, araç kiralama teklifleri ve kiralama sözleşmeleri kapsamında AGRAS Oto Kiralama A.Ş. (“Goldcar”) tarafından Veri Sorumlusu sıfatıyla, hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak aşağıda açıklandığı çerçevede işlenecektir.
Kişisel Verilerin İşlenme Amacı ve Hukuki Sebebi:
Kişisel verileriniz, Kanun’da düzenlenen temel ilkelere ve veri işleme şartlarına uygun olarak, her türlü veri güvenliği tedbirleri alınmak suretiyle ve aşağıda detaylı olarak yer verilen kişisel veri işleme amaçları ve hukuki sebepleri doğrultusunda işlenebilecektir.
Araç kiralama, sipariş ve rezervasyon işlemlerinin gerçekleştirilebilmesi, iptal taleplerinin işleme alınabilmesi, risk değerlendirmesinin yapılabilmesi, kiralama koşulları ve ücretin belirlenebilmesi, faturalandırma faaliyetlerinin yapılabilmesi, randevu oluşturulabilmesi, teklif verilmesi, araç bakım hizmetlerinin yapılabilmesi, HGS sağlanması, talebiniz doğrultusunda araç kiralama sigortaları, kaza ve hasar yönetimi ve ek hizmetlerin sağlanması, arıza ve kaza halinde çekici ve yol yardımı sağlanması, satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi amacıyla işlenen kişisel veriler; Kanun’un 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (c) bendi uyarınca sözleşmenin kurulması ve ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması şartına dayalı olarak;
Kanunlar ve ilgili mevzuatlardan kaynaklanan yükümlülüklerin ifası amacıyla yetkili kuruluşlara raporlama yapılması, bilgi ve belge sağlama yükümlülüklerinin ifa edilebilmesi, kimlik doğrulamasının yapılması, iletişimin kayıt altına alınması amacıyla işlenen kişisel veriler; Kanun’un 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması şartına dayalı olarak;
Rücu haklarının kullanılması, sağlanan hizmetlerin ücretlerinin tahsil edilebilmesi, ücret iadelerinin yapılabilmesi, tazminat değerlendirmesi yapılabilmesi, talep ve şikayetlerin alınabilmesi, uyuşmazlıklarda delil teşkil edebilecek kayıtların mevzuatta belirlenen sürelerde saklanması amacıyla işlenen kişisel veriler; Kanun’un 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca; bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması şartına dayalı olarak;
Şirket operasyonları ve araçlarının güvenliğinin sağlanabilmesi, araç arıza bildirimlerinin yapılabilmesi, araç teslim ve iadelerinin kaydedilmesi, müşterinin finansal risk değerlendirmesinin yapılabilmesi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası, hukuki işlerin takibi ve yürütülmesi, bilgi güvenliği ve denetim süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyeti faaliyetlerinin planlanması ve icrası amacıyla işlenen kişisel veriler; Kanun’un 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca; ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması şartına dayalı olarak;
Şirketimiz ve yetkili bayiler tarafından; SMS, telefon, otomatik arama makineleri, elektronik posta ve benzeri iletişim kanallarından, şirketimizin ürün ve hizmetlerinin sunulabilmesi, tanıtım ve pazarlama içerikli ticari elektronik ileti gönderilebilmesi amacıyla işlenen kişisel verileriniz; Kanun’un 5’inci maddesinin 1’inci fıkrası kapsamında “açık rıza” şartına dayalı olarak;
Bedeni zararla sonuçlanan kazaya karışmanız durumunda, satış sonrası destek hizmetlerinin sağlanabilmesi amacıyla işlenen sağlık verileriniz (özel nitelikli kişisel veri) ;  Kanun’un 6’ncı maddesinin 2’nci fıkrası kapsamında “açık rıza” şartına dayalı olarak;
işlenebilecektir.
Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi :
Yukarıda açıklanan doğrultuda kişisel verileriniz; Goldcar Türkiye merkez ve bölge müdürlükleri, şubeler, kiralama ofisleri, çağrı merkezi, internet sitesi, web şubesi, dijital kanallar, sosyal medya hesapları, e-posta, çağrı merkezi, bayiler, iştirakler, resmi kurumlar, bankalar ve hizmet alınan kanallar vasıtasıyla; sözlü, yazılı veya elektronik ortamda; tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olarak otomatik olmayan yollarla temin edilerek işlenebilecek ve güncellenebilecektir.
Kişisel Verilerin Aktarılması :
Yukarıda belirtilen amaçlarla kişisel verileriniz, denetleyici ve düzenleyici makamlar ve ilgili kamu kuruluşları, meslek kuruluşları ve benzeri kuruluşlar ile mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlara, hissedarlara, topluluk şirketleri ve iştiraklerine, kiralama ofislerine, hasar onarım merkezlerine, sigorta şirketlerine, mevzuatta belirtilen amaçlara konu faaliyetlerini yürütmek üzere hizmet alınan, işbirliği yapılan kişi ve kuruluşlar ile destek hizmeti sağlayıcılarına mevzuatın izin verdiği ölçüde aktarılabilecektir.
Kanun’un “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki taleplerinizi, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e göre, agrasotokiralama@hs03.kep.tr veya E-5 yanyol Pamukkale sok. No:2 FDN Plaza Soğanlık-Kartal adresinden yazılı olarak  Goldcar’a iletebilirsiniz .

 

Sözleşmeyi Sonlandırma
Aşağıda belirtilen ana koşullara uymamanız durumunda sözleşme Goldcar tarafından tek taraflı feshedebilir.
a)  Kira bedellerinin zamanında ödenmemesi durumunda, sözleşme hiçbir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın fesih olur. Bu durumda kiracı otomobili derhal iade etmek durumundadır. Aracın iade edilmemesi halinde, kiracı güveni kötüye kullanma suçunu işlediğini resmen kabul ve taahhüt eder. Eğer borçlarınıza karşılık herhangi bir malınıza haciz konduğunu veya böyle bir konunun size tebliğ edildiğini tespit edersek bu sözleşme Goldcar tarafından tek taraflı feshedebilir.
b)  Bir ticari bir firma iseniz, aşağıdaki durumlarda sözleşme  Goldcar Türkiye tarafından tek taraflı feshedebilir:
•          Firmanız tasfiye sürecindeyse, kayyumdaysa, mallarınız yediemindeyse veya takipteyse
•          Alacaklılarla anlaşmak için hukuki yollara gittiyseniz
•          Mallarınızın borçlarına karşılık haczedildiğini tespit edersek
•          Bu sözleşmenin koşullarına uymazsanız
c)   Bu sözleşmeyi tek taraflı olarak sonlandırmamız, bu sözleşmeden doğan borçlarınızı tahsil etmemizi etkilemeyecektir. Eğer bu sözleşmenin ana gereksinimlerini yerine getirmezseniz sizden ek ücretler talep etme hakkımızı saklı tutarız. Aracı sizden geri alır ve bu durumun oluşmasından dolayı sizden ek ücret talep edebiliriz.
d)  Bu sözleşmenin sora ermesinden sonra, her ne kadar bitmiş de olsa, aracı güvenli bir şekilde korumak ve en yakın ofise teslim etmek zorunda olduğunuzu kabul edersiniz.

Yetkili Mahkeme
Bu sözleşme, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre değerlendirilir. Herhangi bir anlaşmazlık durumunda bu ülkenin kanunları ve İstanbul Anadolu Adalet Sarayı İcra ve Mahkemelerinin yetkili olduğunu kabul ve beyan ederim.

Sık Sorulan Sorular

Seyahat için araç kiralama hakkında sorularınız mı var? Sık sorulan sorular listemize göz atın